Open Ticket


SALAYTELEKOMÜNİKASYON

Sorunlarınızın çözümünü Bilgi Merkezi'nde bulamadıysanız aşağıda ilgili departmanı seçerek destek için bizlere bildirim gönderebilirsiniz.


Destek Talebi

Departmanları belirlediğimiz hususlar çerçevesinde tüm sorunlarınız için bize 7/24 destek talebinde bulunabilirsiniz, taleplerinize dönüş mesai saatleri haricinde gecikebilir anlayışınız için teşekkürler.

Şikayet / Bildiri

hukuk ihlali ve yasa dışı faaliyet ile ilgili lütfen bildirim yapmaktan çekinmeyiniz. Firma Sözleşmemize aykırı uygluma ve faaliyetler şikayetleriniz doğrultusunda incelenecek ve ivedilikle müdahale edilecektir.

Önemli Bilgiler

  • Sunucu teslimatları süresi ile ilgili bilgi paket sayfalarınbda mevcuttur sadece gecikme halinde talep oluşturunuz.
  • Ödeme bildirimi yapmadan veya bildirimleri eksiksiz göndermeden konuyla ilgili talep açmayınınız.
  • Satış öncesi konular için ayrıca müşteri numaramızdan veya iletişim sayfamızdan da irtibata geçebilirsiniz.
  • Metin2 ile ilgili sadece sunucu desteği sağlanmaktadır oyun içi destek talebinde bulunmayınız.