Ana sayfa > Bilgi Merkezi > Hosting > Plesk > Plesk Panel Ek Yönetici Hesabı Ekleme (Adding Additional Administrator Accounts) (Resimli Anlatım)
Plesk Panel'de ek yönetici hesabı ekleme işlemini detaylı bir biçimde göstermeye çalıştık.
Plesk Panel İşletim sistemi : Microsoft Windows Server 2008 R2 Service Pack 1
Plesk Panel Versiyon : Plesk 11 Kontrol Paneli
ilk olarak Plesk Panelimize giriş yapıyoruz (Örn : http://siteadresin.com:8880) şeklinde giriş yapa bilirsiniz.
Plesk Panel'imize giriş yapıyoruz ardından sol menülerden " Araçlar ve Ayarlar " menüsüne tıklıyoruz.
Karşınıza Çıkan seçeneklerden " Ek Yönetici Hesapları " seçeneğine tıklıyoruz.
Ardından " Yönetici Hesabı ekleyin " butonuna tıklıyoruz ve yönetici ekleme işlemine gidiyoruz.
Karşımıza gelen ekranda ekliyeceğiniz yönetici'nin bilgileri doldurulmalıdır. Kullanıcı Adı , Şifre , E-Posta bilgileri yazıyoruz. Bu bilgiler Plesk Panel v.b erişimler için gereklidir.
Bilgilerimizi doğru bir şekilde doldurduktan sonra sayfanın en aşşağısında bulunan " Tamam " butonuna tıklıyoruz ve işlemi sonlandırıyoruz.
Görüldüğü üzere Yönetici'miz başarılı bir şekilde eklenmiştir ve artık yetkileri doğrultusunda işlem yapa bilir.
Kaliteli Bir Windows Hosting Sahibi Olmak İçin Şimdi Fırsatlarımız İle Tanışmanın Tam Zamanı : http://www.salay.com.tr/windows-web-hosting.html
Sık kullanılanlara ekle
Bu dökümanı yazdır