Ana sayfa > Bilgi Merkezi > Hosting > Plesk > Plesk Panel Müşteri Askıya Alma (Suspend Customer) (Resimli Anlatım)
Plesk Panel'de müşteri nasıl " Askıya " alınır detaylı bir biçimde göstermeye çalıştık.
Plesk Panel İşletim sistemi : Microsoft Windows Server 2008 R2 Service Pack 1
Plesk Panel Versiyon : Plesk 11 Kontrol Paneli
ilk olarak Plesk Panelimize giriş yapıyoruz (Örn : http://siteadresin.com:8880) şeklinde giriş yapa bilirsiniz.
Giriş yaptından sonra karşınıza böyle bir ekran gelicektir. burası " ANA SAYFA "dır. müşteri silme işlemine geçmek için sol üst bölümdeki " Müşteriler " sekmesine giriyoruz
2 adet mavi kutu gösterdim
1. kutu daki seçenegi seçerseniz Plesk Panel'inizde bulunan tüm müşterilerin hepsini askıya almak için kolay yoldan hepsini seçer yani " ÇOKLU " seçenektir.
2. kutudaki seçenekler ise tek 1 müşteri seçmektedir yani hepsi yerine tek 1 müşteriyi askıya ala bilirsiniz buda " TEKLİ " seçenektir.
1. Kutucuga tıkladıgınızda yukarıdaki fotograftaki gibi hepsini seçmektedir.
2. kutucuga tıkladıgınızda ise tek müşteri askıya almaktadır. isterseniz bir den fazlada müşteri askıya ala bilirsiniz tek yapmanız gereken ismin yanındaki kutucuga tıklamak
Müşterimizi seçtikten sonra kırmızı alanla işaretledigim yerdeki " Diğer Eylemler " seçenegine tıklıyoruz
Açılan 2 seçeneklerden " Askıya Alma " işlemini seçiyoruz ve askıya alma işlemi başlatılıyor.
Ve askıya alma işlemi başarıyla gerçekleşmiştir ismin yanındaki yeşil onay kalkıp kırmızı renkte bir uyarı geldiyse Müşteri'niz askıya alınmış demektir.
Askıya aldıgınız müşteriniz artık Plesk Panel , FTP gibi bilgilere erişemiyecektir ve herhangi bir işlem yapamayacaktır.
Kaliteli Bir Windows Hosting Sahibi Olmak İçin Şimdi Fırsatlarımız İle Tanışmanın Tam Zamanı : : http://www.salay.com.tr/windows-web-hosting.html
Sık kullanılanlara ekle
Bu dökümanı yazdır